Orang Yang Rajin Klik wa punya Blog

Friday, 9 November 2012

Bermulanya Kisah Aku

salam satu malaysia semuanya hari ini aku nak mengistiharkan bahawa aku akan memulakan blong ini dengan separuh hati dulu, nak tahu tentang apa yang berlaku dalam alam maya dan realti yang aku sendiri hadapi ataupun apa2 yang mengarut pun boleh jgk kot. sebab kadang2 kita kena juga menceritakan apa yang berlaku pada diri kita bukan untuk tatapan umum , cuma sebgai satu cara untuk merefleksikan tentang diri sendiri dan org lain, atau berkongsi cerita yang org ceritakan pada kita atau mungkin mereka2 cerita untuk mengisi masa lapang, well never know rite, mgkn ada yang menarik berlaku ke, sape tahu kan hehehe, anyway see u guy around kalau aku rajinlah kan hehehe 

                       "aku adalah untuk aku dan orang lain boleh komen tapi please be nice ya" 
btw aku ni boleh kira gym freak jgklah 
so ni adalah perkongsian pertama aku bagi yang x tahu tujuan barbell

No comments:

Post a Comment