Orang Yang Rajin Klik wa punya Blog

Sunday, 11 November 2012

Berkabung - Hitam

tp adanya kuih ni mood agak ceria sikit yehuuu
sama seperti warna hitam hari ni aku rasa baik aku berkabung since , realtionship sudah berakhir dan aku patut berkabung kerana itulah yang sewajarnya, namun apa yang orang kata, life must go on, kemana aku selepas ini aku pun x tahu, mungkin kembali ketempat asal atau berpura-pura buat tak tahu dan terus tinggal disini. well life will always fair dude, kita tahu apa yang berlaku adalah bersebab dan tidak satupun tidak bersebab. mungkin aku terlalu ego dan mungkin aku ego, siapa tahukan, mungkin jugak semua yang berlaku ni disebabkan aku, aku salahkan diri aku sendiri dan tidak salahkan pasangan aku, well aku masih muda dan susah nak kawal perasaan. oklah mungkin itu saja untuk hari ini see u guy..

No comments:

Post a Comment